СУЧАСНІ МЕТОДИ РЕКОНСТРУКЦІЇ МОСТОВИХ СПОРУД

Автор(и)

  • V. YU. KAZARYAN ООО «НПП СК МОСТ», Russian Federation
  • I. D. SAKHAROVA ООО «НПП СК МОСТ», Russian Federation

DOI:

https://doi.org/10.15802/bttrp2019/152845

Ключові слова:

міст, прогонова будова, ушкодження, реконструкція, довговічність, несуча здатність, конструктивне рішення

Анотація

Мета. У статті запропоновано спосіб забезпечення довговічності і несучої здатності прогонових будов при реконструкції. Методика. Для досягнення поставленої мети авторами були проаналізовані випадки пошкодження прогонових будов, у яких повністю зруйнований нижній пояс. Розглянуто випадки руйнування однієї балки, для реконструкції якої можна використовувати систему «БАЛКОРЕЗ», і більш серйозного руйнування двох балок, які вимагають іншої системи реконструкції. Основною ідеєю, що застосовано в даному випадку, є зміна конструктивного рішення прогонових будов застосуванням попередньо напружених елементів. Детально викладено алгоритм підсилення прогонової будови. Результати. Запропонований метод реконструкції мостової споруди і розроблена абсолютно нова конструкція прогонової будови забезпечують збереження мостової споруди у дорожній мережі з гарантованою нормативною вантажопідйомністю і довговічністю. Також розроблений спосіб підсилення ребристої прогонової будови шляхом перетворення в коробчасте установкою нижньої плити. Наукова новизна. Розробка основ реконструкції прогонових будов із застосуванням нових способів і методів підсилення визначає наукову новизну роботи, при чому запропоновані методи реконструкції прогонових будов застосовані вперше. Надалі запропоновані рішення будуть уточнюватися на основі теоретичних досліджень. Практична значимість. Виконані роботи дозволили з мінімальними витратами продовжити термін експлуатації споруд під нормативними навантаженнями. Представлені в роботі методи реконструкції і нові конструкції прогонових будов є апробованими і вже зарекомендували себе як ефективні.

Посилання

REFERENCES

Patent RU № 2599664 Sposob demontazha avariynoy balki proletnogo stroeniya [The method of dismantling the emergency beam span structure]. Saharova I. D., Kazaryan V. Yu., 14.02.2014.

Patent RU № 2640855 Sposob usileniya proletnogo stroeniya mosta [The method of strengthening the bridge span]. Saharova I. D., Kazaryan V. Yu., 12.01.2018.

«Structural Ehgineering International», № 3/2017, pp. 388-393.

Kazaryan V. Yu. Prodlevaya zhizn mostam [Prolonging life for bridges]. Dorozhnaya derzhava, 2018, pp. 81-82.

Kozhushko V. P., Bilchenko A. V., Kislov A. G. Povyishenie dolgovechnosti avtodorozhnyih mostov. Monografiya [Increased durability of road bridges. Monograph]. Harkov, HNADU Publ., 2016, 236 p.

Zemlyanskiy A. A. Obsledovanie i ispyitanie zdaniy i sooruzheniy: uchebnoe posobie [Inspection and testing of buildings and structures: a tutorial]. Moskow, ASV Publ., 2004, 440 p.

Dobromyislov A. N. Otsenka nadyozhnosti zdaniy i sooruzheniy po vneshnim priznakam [Evaluation of the reliability of buildings and structures on the external signs]. Moskow, ASV Publ., 2004, 67 p.

Osipov V. V. Soderzhanie i rekonstruktsiya mostov [Maintenance and reconstruction of bridges]. Moskow, Transport Publ., 1986, 327 p.

Luchko J. J., Nazarevych B. L., Kravecj I. B. Vidnovlennja nesuchoji zdatnosti zalizobetonnykh balok poshkodzhenykh korozijeju rozvantazhuvaljnogho vuzla pidjizdnogho zaliznych-nogho shljakhu [Restoration of bearing capacity of reinforced concrete beams damaged by corrosion of the unloading node of the approach railroad] Mosty ta tuneli: teorija, doslidzhennja, praktyka – Bridges and tunnels: theory, research, practice, 2016, issue 10, pp. 61-69.

Dubinchik O. I., Kildeev V. R Opredelenie meryi nakopleniya povrezhdeniy zheleznodorozhnyih mostov s uchetom korrozii armaturyi [Definition of the measure of accumulation of damages of railway bridges, taking into account corrosion of reinforcement] Mosty ta tuneli: teorija, doslidzhennja, praktyka – Bridges and tunnels: theory, research, practice, 2016, issue 9, pp. 18-24.

Vyskrebentsev V. H., Soldatov K. I. Doslidzhennia efektyvnosti vykorystannia vuhletsevoho volokna u zalizo-betonnykh prohonovykh budovakh zaliznychnykh mostiv [Investigation of efficiency of carbon fiber use in reinforced concrete runways of railway bridges] Mosty ta tuneli: teorija, doslidzhennja, praktyka – Bridges and tunnels: theory, research, practice, 2014, issue 5, pp. 16-21.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-26

Номер

Розділ

Статті