РОЗРОБКА НОВИХ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ПРОГОНОВИХ БУДОВ ДЛЯ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ЗАЛІЗНИЧНИХ МОСТІВ

Автор(и)

  • V. V. MAROCHKA Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-8856-5708
  • S. H. BOBOSHKO Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-7612-0696

DOI:

https://doi.org/10.15802/bttrp2019/152847

Ключові слова:

малі прогонові будови, залізобетон, зовнішнє армування, розрахунок, проект

Анотація

Мета. Покращення конструкції залізобетонних прогонових будов для малих та середніх залізничних мостів. Методика. Для досягнення поставленої мети розглянуто сучасну конструкцію та проаналізовано закордонний досвід конструювання залізобетонних прогонових будов. Результати. Проведено дослідження актуальних нормативних документів, сучасного стану розвитку конструкцій та технологій у області спорудження та капітального ремонту малих та середніх прогонових будов. Розроблено удосконалену конструкцію залізобетонних прогонових будов, що дозволяє уникати основних проблем, які виникають у ході експлуатації прогонових будов існуючої конструкції. Наукова новизна. Запропонована нова концепція зовнішнього армування залізобетонних прогонових будов. Удосконалені арматурні та опалубні креслення залізобетонних прогонових будов залізничних мостів. Практична значимість. Запропоновані рішення дозволяють вирішити одразу ряд проблем, пов’язаних з виробництвом та експлуатацією залізобетонних прогонових будов на залізничних мостах.

Біографії авторів

V. V. MAROCHKA, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Кафедра «Мости і тунелі»

S. H. BOBOSHKO, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Кафедра «Мости і тунелі»

Посилання

REFERENCES

Kurhan А., Lynnyk H., Moiseenko К., Cherniuk О. Instruktsiia z proektuvannia zbirnykh zalizobetonnykh prohonovykh budov dlia zaliznychnykh mostiv z balok typu BPS [Instructions for designing of precast concrete span structures for railway bridges with BSS beams type]. Kyjiv, Derzhavna administratsiia zaliznychnoho transportu Ukrainy [State Administration of Railway Transport of Ukraine], 2015. 182 p.

Tipovyie konstruktsii, seriya 3.501-108. Proletnyie stroeniya sbornyie dlinoy ot 2,95 m do 16,5 m dlya zheleznodorozhnyih mostov. Vyipusk 1. Albom 1, Inv №557/11-1. [Typical construction, series 3.501-108. Span structures prefabricated lengths from 2.95 m to 16.5 m for railway bridges. Volume 1. Album 1, Inv №557/11-1.]. Leningrad, 1976.

Trufanova O. I., Feskova L. V. Analiz faktorov, vliyayuschih na nadezhnost i tehnicheskie harakteristiki zhelezobetonnyih puteprovodov [Analysis and application prospects effective resource saving technologies in concrete] Mosty ta tuneli: teorija, doslidzhennja, praktyka – Bridges and tunnels: theory, research, practice, 2015, issue 7, pp. 81-89.

Yanchuk L. L. Analiz trishchynostiikosti zalizobetonnykh elementiv mostiv yak praktychnyi aparat prohnozu resursu [Analysis crack resistance of reinforced concrete blocks as a practical resource projections apparatus] Mosty ta tuneli: teorija, doslidzhennja, praktyka – Bridges and tunnels: theory, research, practice, 2014, issue 6, pp. 132-137.

Yatsko F. V., Praktychna inzhenerna metodyka otsinky resursu zalizobetonnykh elementiv mostiv v protsesi proektuvannia [Practical engineering metodology resource assessment concrete bridge elements in the design process] Mosty ta tuneli: teorija, doslidzhennja, praktyka – Bridges and tunnels: theory, research, practice, 2014, issue 6, pp. 138-146.

Bouley J. Short history of «high-speed» railway in France before the TGV. Japan Railway & Transport Review. 1994. pp. 49-51.

Fuchs M., Falk G., Hörnig W. and Seitz P. «Itztalbrücke an der Bundesautobahn A bei Coburg». Münchner Massivbaukolloquium, 2007.

Gawlas U., Osteroth H.H. and Steinkühler M. «Die zweite Strelasundquerung – Planung, Überwachung und Management der Bauausführung», Bauingenieur 6-2007. 2007. pp. 245-254.

Greiner-Mai D. «Deutscher Brückenbaupreis 2006. Verleihung auf dem 16. Dresdner Brückenbausymposium», Bautechnik 83, Helf 4. 2006. pp. 303-305.

Han Y, Xia H. Dynamic responses of high-speed railway bridges and running safety of vehicles during earthquakes. China Rail Sci. 2006. 27:136-7.

Hanswille G., «Composite bridges in Germany – State of the Art», Proceedinds of 7th German Japanese Bridge Symposium, Osaka. 2007.

Hu N, Dai GL. The introduction of high-speed railway bridges in Wuhan-Guanghou passenger line. In: Proceeding of IABSE symposium 2009 Bangkok. 2009. 62 p.

Ingenieurgemeinschaft Bung-Verheyen, «Neue Nibelungenbrücke Worms». 2006.

Maurer R. and Bäätjer G. «Sicherheit von Spannbetonbrücken – Entwicklung von Konstruktions- und Bemessungsgrundsätyen in Deutschland», Bauingenieur, Band 82. 2007. pp. 1-13.

Niu B. Summary of Chinese high-speed railway bridges. In: 18th Proceedings of china bridges technology collection. 2014.

People’s Republic of China Ministry of Railway. Code for design of high speed railway [in Chinese], TB 10621-2009/J 971-2009. China Railway Press. 2009.

Von Wölfel R., «Talbrücke über die Wilde Gera», Beton- und Strahlbetonbau 94, Hefl 12. 1999. pp. 546-550.

Xin XZ, Zhang YL, Dai FZ Live load representative figure in railway design. China Rail Sci. 2006. 27: 31-6.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-26

Номер

Розділ

Статті