ДОСЛІДЖЕННЯ КОНСТРУКТИВНИХ ФОРМ ТА АРМУВАННЯ ПРОГОНОВОЇ БУДОВИ ПІД ЗАЛІЗНИЦЮ

Автор(и)

  • N. M. POPOVICH Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-1790-3110
  • V. O. FILYAUR Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15802/bttrp2019/152868

Ключові слова:

залізобетонна плитна прогонова будова, залізобетонна ребриста плитна прогонова будова, плита баластового корита, конструктивні форми, армування, поздовжні отвори, поперечні отвори, звичайна арматура, попередньо-напружена арматура, зовнішнє армування

Анотація

Мета. Розглядається плитна прогонова будова типу БПС, виконання 1, повною довжиною lр=14,3 м згідно ВНД УЗ 32.2.04.050-2015 ЦП (ЦП-289) під залізницю, досліджуються конструктивні форми та армування плитної прогонової будови під залізницю, порівнюються їх геометричні характеристики і несуча здатність. За отриманими результатами знаходиться оптимальний варіант, при якому досягається максимальна економія бетону і арматури, зменшення ваги без негативного впливу на несучу здатність. Методика. Дослідження виконується методом пробного проектування. Результати. Застосування поздовжніх або поперечних отворів в плитах прогонових будов зменшує вагу блоків, а поперечні отвори дають можливість огляду прогонових будов, що суттєво при їх експлуатації. Наукова новизна. Використання поздовжніх або поперечних отворів без зменшення несучої здатності прогонових будов. Практична значимість. Застосування поздовжніх або поперечних отворів в прогонових будовах зменшує їх вагу. Наявність поперечних отворів в прогонових будовах сприяє проведенню обстеження при поточному утриманні.

Біографії авторів

N. M. POPOVICH, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Кафедра «Мости і тунелі»

V. O. FILYAUR, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Кафедра «Мости і тунелі»

Посилання

REFERENCES

DBN V.2.3-19-2008. Sporudy transportu. Zaliznyci koliji 1520 mm. Normy proektuvannja [State Standard C.2.3-19-2008. Transport facilities. Railway track 1520 mm. Design standards]. Kyjiv. Minrehionbud Ukrainy Publ., 2008. 123 p.

Kurghan A., Lynnyk Gh., Mojseenko K., Chernjuk O. Instrukcija z proektuvannja zbirnykh zalizobeton-nykh proghonovykh budov dlja zaliznychnykh mostiv z balok typu BPS [Instructions for designing prefabricated reinforced concrete runways for rail bridges from BPS type beams]. Derzh. admin. zal. transportu Ukrajiny, Kyjiv, Devalta Publ., 2015. 183 р.

DBN V.2.3-14-2006. Sporudy transportu. Mosty ta truby. Pravyla proektuvannya [State Standard V.2.3-14-2006. Transport constructions. Bridges and pipes. Design rule]. Kyjiv, Ministerstvo budivnytstva, arkhitektury i zhytlovo-komunalnoho hospodarstva Publ., 2006. 359 p.

DBN V.2.3-22-2009. Sporudy transportu. Mosty ta truby. Osnovni vymohy proektuvannya [State Standard V.2.3-22-2009. Transport constructions. Bridges and pipes. Basic design requirements]. Kyjiv, Minrehionbud Ukrayiny Publ., 2009. 73 p.

DBN V.1.2-15:2009. Mosty ta truby. Navantazhennja ta vplyvy [Bridges and pipes. Loads and effects]. Kyjiv, Minreghionbud Ukrajiny Publ., 2009. 66 p.

Popovich N. M. Raschet prednaprjazhennogo proletnogo stroenija [Calculation of prestressed span]. Dnepropetrovsk, DIIT Publ., 1998.

DBN V.2.3-26-2010. Sporudy transportu. Mosty ta truby. Stalevi konstruktsiyi. Pravyla proektuvannya [State Standard V.2.3-26-2010. Transport constructions. Bridges and pipes. Steel structures. Design rule]. Kyjiv, Minrehionbud Ukrayiny Publ., 2010. 104 p. and 195 p.

Popovich N. M., Klimenko I. V. Issledovanie naprjazhennogo sostojanija proletnogo stroenija s predvaritel'no naprjazhennogo zhelezobetona [Investigation of the stress state of the span with prestressed reinforced concrete]. Mosty ta tuneli: teorija, doslidzhennja, praktyka – Bridges and tunnels: theory, research, practice, 2012, issue 3, pp. 137-141.

Iosilevskij L. I., Nosarev A. V., Chirkov V. P., Shepetovskij O. V. Zhelezobetonnye proletnye stroenija mostov individual'nogo izgotovlenija [Reinforced concrete bridges for industrial production]. Moskow, Transport Publ., 1986. 216 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-26

Номер

Розділ

Статті