ПАРАМЕТРИ ТИПОВИХ МЕТАЛЕВИХ ПРОГОНОВИХ БУДОВ ІЗ НАСКРІЗНИМИ ФЕРМАМИ НЕРОЗРІЗНОГО ТИПУ ПІД ШВИДКІСНИЙ РУХ

Автор(и)

  • A. YU. RESHETNOV Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8524-5060
  • V. I. SOLOMKA Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0567-6483
  • P. A. OVCHYNNYKOV Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-1046-803X

DOI:

https://doi.org/10.15802/bttrp2017/159217

Ключові слова:

високошвидкісний рух, високошвидкісна магістраль, мостобудування, нерозрізна прогонова будова з наскрізними фермами, прискорення, переміщення, прогонова будова, металевий міст, модель, залізничне навантаження, метод скінченних елементів

Анотація

Мета. Визначення напружено-деформованого стану типової нерозрізної металевої прогонової будови із наскрізними фермами шляхом розрахунку за національними нормами та методом комп’ютерного моделювання в умовах пропуску швидкісних пасажирських потягів. Методика. В роботі досліджується напружено-деформований стан нерозрізної прогонової будови з наскрізними фермами за типовим проектом серії № 3.501.2-166 для можливості застосування його на ділянках під перспективний високошвидкісний рух залізничного транспорту. Виконати розрахунок вказаної прогонової будови за ДБН В.2.3-14-2006. «Споруди транспорту. Мости і труби. Правила проектування» під залізничне навантаження С14. Підібрати перерізи елементів нерозрізної металевої прогонової будови з наскрізними фермами та виконати необхідні перевірки. Для вказаної прогонової будови у програмному комплексі розробити модель і дослідити напружено-деформований стан при різних швидкостях залізничного транспорту за Європейськими та національними нормами. Визначити прискорення та прогини нерозрізної металевої прогонової будови з наскрізними фермами і виконати їх порівняння із нормативними вимогами. Результати. В результаті моделювання в програмному комплексі для нерозрізної металевої прогонової будови із наскрізними фермами визначено прискорення і прогини під дією вантажного і пасажирського навантаження при різних швидкостях руху. Підібрані перерізи елементів нерозрізної металевої прогонової будови з наскрізними фермами. Наукова новизна. Результати дослідження можуть бути застосовані при розробці національних нормативних документів по високошвидкісному руху залізничного транспорту та при проектуванні мостових споруд із нерозрізними металевими прогоновими будовами з наскрізними фермами на ділянках із прискореним та високошвидкісним рухом залізничного транспорту. Практична значимість. Отримані результати дослідження дозволять ефективно застосовувати нерозрізні металеві прогонові будови з наскрізними фермами за типовими проектами на ділянках із прискореним та високошвидкісним рухом залізничного транспорту.

Біографії авторів

A. YU. RESHETNOV, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Кафедра «Мости і тунелі»

V. I. SOLOMKA, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Кафедра «Мости і тунелі»

P. A. OVCHYNNYKOV, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Кафедра «Мости і тунелі»

Посилання

REFERENCES

Dr. Jean-Paul Rodrigue. High Speed Rail Systems [Electronic resource]. Available at: people.hofstra.edu. – 2017. – Access mode: URL: https://people.hofstra.edu/geotrans/eng/ch3en/appl3en/ch3a1en.html.

Pidtrymka integhraciji Ukrajiny do Transjevropejsjkoji transportnoji merezhi TJeM-T: RK.2 Shvydkisnyj zaliznychnyj transport. Zakljuchnyj zvit 2.1, 2010 rik [Support for the integration of Ukraine into the Trans-European Transport Network TEN-T: RK.2 High-speed rail transport. Final Report 2.1, 2010]. рік [Electronic resource]. Available at: http://www.ten-t.org.ua/ua/.

Ne po dorozi: shho zavazhaje rozvytku shvydkisnogho rukhu v Ukrajini [Not on the road: it hinders the development of high-speed traffic in Ukraine]. [Electronic resource]: https:// news.finance.ua. Available at: https://news.finance.ua/ua/news/-/304614/ne-po-dorozi-shho-zavazhaye-rozvytku-shvydkisnogo-ruhu-v-ukrayini.

VND 32.1.07.000-02. Tymchasova instrukcija z orghanizaciji shvydkisnogho rukhu pasazhyrsjkykh pojizdiv. Vymoghy do infrastruktury ta rukhomogho skladu. Derzhavna administracija zaliznychnogho transportu Ukrajiny [GNI 32.1.07.000-02. Temporary instruction on organization of high-speed passenger trains. Re-quirements for infrastructure and rolling stock. State Administration of Railway Transport of Ukraine]. Kyjiv, Ukrzaliznycja, 2002. 51 p. [Electronic resource]. Available at: https://studopedia.info/1-31887.html

Barash Ju. S., Ghnennyj O. M., Momot A. V. Analiz roboty shvydkisnogho rukhu v Ukrajini [Analysis of the operation of high-speed traffic in Ukraine]. Zaliznychnyj transport – Railway transport, 2014, pp. 53-62.

EN 1991-2 (2003). Eurocode 1. Actions on structures. P. 2. Traffic loads on bridges.

Benyn, A. V. Djjachenko L. K., Smyrnov V. N. Osobennosty proektyrovanyja y stroyteljstva mostov vыso-koskorostnoj zheleznodorozhnoj maghystraly «Moskva-Kazanj» [Features of designing and building bridges of high-speed railway "Moscow-Kazan"]. Peterburg. gos. un-t putej soobshhenija – St. Petersburg state un-ty of the way of communication, 2015, v. 4, – pp. 15-20.

EN 1990: Eurocode: Basis of Structural Design

Smirnov V. N. Dinamicheskaja rabota mostov vysokoskorostnyh zheleznodorozhnyh magistralej pri prodol'nyh vozdejstvijah poezdnoj nagruzki [Dynamic work of bridges of high-speed railway magistrails with longitudinal effects of train load], monografija [monograph]. SPb. Peterburg, Gos. un-t putej soobshhenija, 2013. 65 р.

Smirnov V. N. Raschjot mostov vysokoskorostnyh zheleznodorozhnyh magistralej na prodol'nye sily [Calcula-tion of bridges of high-speed railways on longitudinal forces], monografija [monograph]. SPb. Peterburg, Gos. un-t putej soobshhenija, 2013. 65 р.

Novye tehnologii v mostostroenii: mosty na vysokoskorostnyh zheleznodorozhnyh magistraljah, sb. trudov. Pod red. V. N. Smirnova [New technologies in bridge construction: bridges on high-speed railways, Sat. Works. Ed. V. N. Smirnov]. SPb. Peterburg, Gos. un-t putej soobshhenija, 2013. 61 р.

DBN V.2.3-14-2006. Sporudy transportu. Mosty ta truby. Pravyla proektuvannya [State Standard V.2.3-14-2006. Transport constructions. Bridges and pipes. Design rule]. Kyjiv, Ministerstvo budivnytstva, arkhitektury i zhytlovo-komunalnoho hospodarstva Publ., 2006. 359 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-10

Номер

Розділ

Статті