РОЗРОБКА ТЕХНІЧНОГО РІШЕННЯ ВУЗЛА КОРЕНЕВОГО СКРІПЛЕННЯ СТРІЛОЧНОГО ПЕРЕВОДУ

Автор(и)

  • V. S. SYDORENKO Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine
  • YE. M. FEDORENKO Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine
  • O. V. HUBAR Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-8683-5372
  • M. A. ARBUZOV Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine
  • V. S. ANDRIEIEV Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-0862-2790

DOI:

https://doi.org/10.15802/bttrp2017/167924

Ключові слова:

стрілочні переводи, кореневе скріплення, вкладишо-накладочний тип, технічне рішення

Анотація

Мета. В статті запропоновано технічне рішення конструкції вузла кореневого скріплення стрілочних переводів що відповідає умовам експлуатації залізниць. Методика. Для досягнення поставленої мети, авторами проаналізовані існуючі конструкції кореневого скріплення стрілочних переводів та сформовано пропозиції які потрібно використати при розробці нових технічних рішень кореневих скріплень. Конструкції кореневих скріплень, мають забезпечувати просту конструкцію; мати не велику кількість деталей; бути ремонтопридатними; дозволяти використовувати спеціальні пристрої для механізації монтажно-демонтажних робіт; мати не велику собівартість; забезпечувати високий показник надійності. Забезпечувати високу точність по ширині  колії. Конструкції повинні мати можливість регулювання ширини колії до нормативних показників у боковому напрямку та якщо потрібно (по прямому). Конструкції кореневих скріплень повинні бути придатними для всіх кліматичних умов України. Результати. Пропозиції були використані при розробці та удосконаленні технічних рішень кореневого скріплення. Було розроблене кореневе скріплення яке отримало назву кореневе скріплення вкладишо-накладочне типу Р та розроблено удосконалене кореневе скріплення, удосконалена конструкція отримала назву кореневе скріплення вкладишо-накладочне типу СД. Розроблені технічні рішення конструкції кореневих скріплень відповідають вимогам, і при поточному утриманні стрілочного переводу вирішують проблему у необхідності регулювання ширини колії у вузлі кореня вістряка. Наукова новизна. Встановлено, що технічне рішення кореневого скріплення вкладишо-накладочного типу СД має переваги над технічним рішенням кореневого скріплення вкладишо-накладочного типу Р так як має можливість переміщення кореня вістряка за рахунок зміни розташування регулюючого елемента на польову сторону, тим самим полегшує поточне утримання колії. Практична значимість. Розроблено пропозиції для регулювання ширини колії за допомогою регулюючого елемента кореневого скріплення вкладишо-накладочного типу СД, у пропозиціях враховано вимоги при різних умовах експлуатації, а саме для головних, приймально-відправних та інших колій з урахуванням відповідних допусків для них, наведено відповідні схеми комплектування регулюючих пластин.

Біографії авторів

V. S. SYDORENKO, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Кафедра «Колія та колійне господарство»

YE. M. FEDORENKO, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Кафедра «Колія та колійне господарство»

O. V. HUBAR, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Кафедра «Колія та колійне господарство»

M. A. ARBUZOV, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Кафедра «Колія та колійне господарство»

V. S. ANDRIEIEV, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Кафедра «Колія та колійне господарство»

Посилання

REFERENCES

Danilenko Е. I., Taranenko S. D., Kutah A. P. Strelochnye perevody zheleznyh dorog Ukrainy. Tehnologija proizvodstva, jekspluatacija v puti raschety i proektirovanie [Railroad switches of the Ukrainian railways. Pro-duction technology, operation in the way calculations and design]. Kyjiv, Kievskij institut zheleznodorozhnogo transporta, 2001. 296 p.

Danilenko E. I. Zaliznychna kolija. Ulashtuvannja, proektuvannja i rozrakhunky, vzajemodija z rukhomym skladom : pidruchnyk dlja vyshhykh navchaljnykh zakladiv (u 2-kh tomakh) [Railway track. Arrangements, designing and calculations, interaction with rolling stock: textbook for higher educational institutions (in 2 vol-umes)]. Kyjiv, Inpres Publ., 2010. Vol. 1. 521 p.

Danilenko Е. I. Proektirovanie i raschet strelochnyh perevodov dlja vysokih skorostej dvizhenija : ucheb. posobie [Design and calculation of switches for high speeds: studies. Allowance]. Dnepropetrovsk, DIIT, 1989. 74 p.

Danilenko E. I., Orlovskyi A. M., Kurhan M. B., Yakovliev V. O. Instruktsiia z ulashtuvannia ta utrymannia kolii zaliznyts Ukrainy (ЦП-0269) [Instruction on the arrangement and maintenance of the railways of Ukraine (ЦП-0269)]. Kyjiv, TOV «NVP Polihrafservis» Publ., 2012. 456 p.

Sydorenko V. S., Hubar O. V., Myrka O. V., Nadopta A. O., Melnyk A. O. Koreneve skriplennia vkladysho-nakladochnoho typu R [Root fastening of insert-insert type Р] Patent UA, no. 127417 u 2018 03133.

Sydorenko V. S., Hubar O. V. Koreneve skriplennia vkladysho-nakladochnoho typu SD [Root attachment of insert-insert type SD] Patent UA, no. 127418 u 2018 03142.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-21

Номер

Розділ

Статті