РОЗРОБКА АЛЬТЕРНАТИВНОГО ВИДУ МІСЬКОГО ТРАНСПОРТУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ ПІДВИЩЕННЯМ РІВНЯ БЕЗПЕКИ ПАСАЖИРІВ

Автор(и)

  • M. V. HUZYIENKO Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Україна https://orcid.org/0000-0001-6378-9166
  • L. A. SOOHINA Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Україна https://orcid.org/0000-0003-4568-4269

DOI:

https://doi.org/10.15802/bttrp2019/189434

Ключові слова:

транспорт, пасажиропотік, безпека перевезень та руху, екологія, пасажирська підвісна канатна дорога

Анотація

Мета. В роботі поставлено за мету розробку основ альтернативного виду транспорту для умов міста, який дозволить скерувати пасажиропотоки, розвантажить конкретні зони міста та підвищить безпеку. Таким альтернативним видом транспорту є пасажирська підвісна канатна дорога, яка займає в сучасному світі провідне місце в забезпеченні транспортно-технологічних та розважальних функцій в міських інфраструктурах. Методика. Для досягнення поставленої мети проведено аналіз вимог безпеки пасажирів з урахуванням особливостей підвісної дороги. Запропоновано застосування комп’ютерного моделювання для вирішення задачі маршрутизації альтернативного виду транспорту. За його допомогою можливо виконати комп’ютерне моделювання профілю рельєфу, визначити перепад висот і ухил шляху. Результати. Для м. Дніпра проаналізовано завантаженість шляхів пересування населення у години пік, обрано місце дослідження та для нього за допомогою аналітичних даних отримано розрахункові дані. Для подальшої обробки інформації складена карта. Доведено, що в умовах мегаполісу канатна дорога є гідним та досить серйозним конкурентом іншим видам громадського транспорту. Оскільки транспортна система повинна використовуватися максимально ефективно, застосування пасажирської підвісної канатної дороги є доцільним та потребує виконання попереднього комплексу теоретичних й експериментальних досліджень із залученням фахівців різних напрямків. Наукова новизна. Наукова новизна полягає у вирішенні подальшої задачі регулювання та оптимізації пасажиропотоків міста, скоригованих наявністю нової альтернативної транспортної системи. Практична значимість. Підтверджено, що пріоритетом розвитку суспільства повинна бути безпека руху, зниження негативного впливу транспорту на людину і навколишнє середовище. Отримані дані доводять, що використання пасажирської підвісної канатної дороги, як альтернативного виду транспорту, актуально для вирішення ряду транспортних питань мегаполісу.

Біографії авторів

M. V. HUZYIENKO, Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

ННЦ «Мости і тунелі»

L. A. SOOHINA, Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

ННЦ «Організація будівництва та експлуатації доріг»

Посилання

REFERENCES

Babyak, M. O., Neduzha, L. O., & Koty`k, V. Ya. (2011). The Investigation of Protective Strap’s Wear of Panto-graphs Electric Rolling Stock of Direct Current. Elektryfikaciya transportu, 2, 10-12. (in English)

Bondarenko, I. O., & Neduzha, L. О. (2019). Investigation of the Influence of the Rolling Stock Dynamics on the Intensity of Using of the Railway Track Elements. Science and Transport Progress, 4 (82), 61-73. (in English)

Bondarenko, I., Lunys, O., Neduzha, L., & Keršys, R. (2019). Dynamic Track Irregularities Modeling when Studying Rolling Stock Dynamics. Proc. of 23rd Intern. Scientific Conf. «Transport Means. 2019», 1014-1019. (in English)

Kalivoda, J., & Neduzha, L. O. (2017). Enhancing the Scientific Level of Engineering Training of Railway Transport Professionals. Science and Transport Progress, 6 (72), 128-137. (in English)

Klimenko, I., Kalivoda, J., & Neduzha, L. (2019). Influence of Parameters of Electric Locomotive on its Critical Speed. Proc. of 11th Intern. Scientific Conf. «Transbaltica 2019». (in English)

Lunys, O., Neduzha, L., & Tatarinova, V. (2019). Stability Research of the Main-Line Locomotive Movement. Proc. of 23rd Intern. Scientific Conf. «Transport Means. 2019», 1341-1345. (in English)

Myamlin, S., Lunys, O., & Neduzha L. (2017). Estimation of Dynamic Qualities of Freight Wagons on Bogies of a Perspective Model. Proc. of ІХ Intern. Conf. «Transport Problems», 459-469. (in English)

Myamlіn, S. V., Zelenko, Yu. V., & Neduzha, L. O. (2014). Parametric environment in railway transport. Princi-ples, assessment, monitoring, security: monograph. Dnepropetrovsk: Lithographer Publishing. (in English)

Myamlіn, S. V., Neduzha, L. O., & Shvets, A. O. (2018). Research of Dynamics and Strength of Freight Cars. Dne-propetrovsk: «Svіdler A.L.». (in English)

Neduzha, L. О., & Shvets, А. О. (2016). Application of APM WinMachine Software for Design and Calculations in Mechanical Engineering. Science and Transport Progress, 2 (62), 129-147. (in English)

Neduzha, L., Cherniavska, O. (2019). The Road over Dnipro. Contemporaneity and Prospects. Vіsnik sertifіkatsії zalіznichnogo transportu, 1, 28-32. (in English)

Tatarinova, V. A., Kalivoda, J., & Neduzha, L. О. (2018). Research of Locomotive Mechanics Behavior. Science and Transport Progress, 5 (77), 104-114. (in English)

Zelenko, Yu., Lunys, O., Neduzha, L., & Steišūnas, S. (2019). The Assessment of Negative Impact of Oil Products on Railroad Track and Rolling Stock Constructions. Proc. of 23rd Intern. Scientific Conf. «Transport Means. 2019», 1300-1306. (in English)

Gorodskoj sajt Dnepra, posylannia https://gorod.dp.ua/news/tag/175 (in Russian)

Zelenko, Yu. V., & Neduzha, L. O. (2015). Prognozuvannya ta modelyuvannya shumovogo navantazhennya. Suchasnі pіdkhodi do stvorennya shumovikh kart zalіznits. Lokomotiv-іnform, 9-10, 12-16. (in Ukrainian)

Zelenko Yu. V., Myamlin S. V., & Neduzha L. A. (2015). Modern approaches to the control of noise from rolling stock and the creation of noise maps of railways. Transport RF, 3 (58), 50-53. (in Russian)

Kapіtsa, M. І., Kalіvoda, J., Neduzha, L. O., Ochkasov, O. B., & Chernyayev, D. V. (2018). Komp’yuterne modelyuvannya zalіznichnikh transportnikh zasobіv: metodychni vkazivky do vykonannia praktychnykh robit, kursovoho ta dyplomnoho proektuvannia. D.: DNURT, 59 p. (in Ukrainian)

Petrenko, V. D., Tiutkin, O. L., & Khavin, O. B. (2018). Chyselnyi analiz konstruktsii perehinnykh tuneliv, shcho znakhodiatsia v riznykh rivniakh. Mosty ta tuneli: teoriia, doslidzhennia, praktyka, 13, 75-90. (in Ukrainian)

Taiemnytsi Dnipra: Kanatnii dorozi – rivno pivstolittia!, posylannia http://uanews.dp.ua/other/2018

/05/31/146392.html (in Ukrainian)

Tatarinova, V., & Neduzha, L. (2018). Theoretical Research of the Traction Vehicle Motion. Electromagnetic com-patibility and safety on railway transport, 16, 121-126. (in Ukrainian)

Tjut'kin, A. L., Buraui, R. (2018). Osnovy koncepcii kombinirovannogo nazemnogo metropolitena v g. Dnepre s pozicii tunisskogo opyta. Mosty ta tuneli: teoriia, doslidzhennia, praktyka, 14, 71-80. (in Russian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-26

Номер

Розділ

Статті