ДОСЛІДЖЕННЯ НАПРУЖЕНОГО СТАНУ ПРОГОНОВОЇ БУДОВИ З ПОПЕРЕДНЬО НАПРУЖЕНОГО ЗАЛІЗОБЕТОНУ

Автор(и)

  • М. М. Popovich Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine
  • І. V. Klimenko Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15802/bttrp2012/26499

Ключові слова:

залізобетон, попередньо напружений стан, балка, прогонова будова, ізополя напружень, натяг, локальні (місцеві) напруження, високоміцна арматура, стержнева арматура, анкер, метод скінчених елементів МСЕ, тріщиностійкість, розкриття тріщин, головні розтяг

Анотація

У статті розглядається напружений стан попередній напруженої залізобетонної балки типової прогонової будови, яка експлуатується на залізниці, описані результати дослідження напруженого стану залізобе-тонної балки із застосуванням змішаного армування та зі зміною форми поперечного перерізу.

Посилання

Иосилевский, Л. И. Железобетонные пролётные строения мостов индустриального изготовления [Текст] / Л. И. Иосилевский, А. В. Носарев, В. П. Чирков, О. В. Шепетовский. – 1986

ДБН В.2.3-14:2006. Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проектування. [Текст]. – Введ. 2007-02-01. – К.: Мін. буд., архіт. та

житл.-комун. госп-ва, 2006. – 359 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-18

Номер

Розділ

Статті