ВІДНОВЛЕННЯ ОБ’ЄКТІВ ІНФРАСТРУКТУРИ ЯК ЕЛЕМЕНТ СТАЛОГО РОЗВИТКУ КРАЇНИ НА ІСТОРІЇ ОДНОГО МОСТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15802/bttrp2023/291780

Ключові слова:

збитки; тимчасові споруди, відновлення руху, технічне прикриття, водна перешкода

Анотація

Мета. Метою даної роботи є проведення аналізу збитків які зазнала наша держава від пошкоджень і руйнувань транспортних штучних споруд внаслідок бойових дій та доля мосту, що був прикладом мостобудування нашої держави в мирний час і зазнав трансформацію у воєнний час. Методика. Аналіз збитків завданих державі внаслідок війни, частка в них інфраструктурних об’єктів, дослідження способів технічного прикриття транспортних напрямків за рахунок будівництва тимчасових споруд на ближньому обході від пошкоджених (зруйнованих) транспортних об’єктів. Результати. Результатом даної роботи є зібрані данні про збитки завдані транспортній інфраструктурі, зокрема транспортним спорудам, в наслідок збройної агресії російської федерації. Проаналізовані приклади відновлення руху транспорту через водні перешкоди побудовою дамби з водопропускними трубами та мостового переходу з тимчасовим мостом на ближньому обході від пошкодженої (зруйнованої) транспортної споруди. На прикладі відремонтованого перед війною мосту розглянуто вплив військових дій на споруду та шляхи її технічного прикриття при швидкому та надійному забезпеченні руху транспорту через водну перешкоду на визначеній ділянці дороги. Наукова новизна. Проаналізовані збитки нашій державі, інфраструктурі, транспортним об’єктам які завдані війною. Наукова зацікавленість полягає у прийнятих рішеннях по відновленню руху автомобільного транспорту в залежності від місцевих умов, наявних матеріальних ресурсів, сил і засобів які забезпечують швидке та надійне відновлення руху транспорту через водну перешкоду. Практична значимість. Спираючись на досвід забезпечення руху транспорту через водні перешкоди на ділянках доріг із пошкодженими (зруйнованими) транспортними спорудами розроблені дієві способи спорудження тимчасових транспортних споруд на ближньому обході, які забезпечують швидке відновлення і безпеку руху.

Посилання

Kliuchnyk, S., Spivak, D., & Goryushkin, I. (2022). Determining features of the deformed state of reinforced concrete beams of road bridges when strengthening the span structures. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2/7(116), 22–28. (in English)

Hernych, M. V., & Kozak, B. Yu. (2022). Zhyvuchist transportnykh sporud v konteksti zabezpechennia viiskovoi lohistyky. Tezy Vseukrainskoi nauk. konf. «Lohistyka i transportna bezpeka: problemy ta perspektyvy rozvytku v konteksti analizu suchasnykh vyklykiv, zahroz», 122-126. (in Ukrainian)

Hernych, M. V., Plotnikov, I. O., & Shalaiev, V. O. (2023) Provedennia inzhenernykh vyshukuvan zruinovanykh (poshkodzhenykh) transportnykh sporud. Tezy II Vseukrainskoi nauk. konf. «Lohistyka i transportna bezpeka: problemy ta perspektyvy rozvytku v konteksti analizu suchasnykh vyklykiv, zahroz», 136-140. (in Ukrainian)

Kliuchnyk, S. V., & Horbatiuk, Yu. M. (2022) Dosvid vidnovlennia zruinovanykh avtomobilnykh shtuchnykh sporud. Mosty ta tuneli: teoriia, doslidzhennia, praktyka, 22, 49-54. (in Ukrainian)

Hernych, M. V., & Kliuchnyk, S. V. (2022). Vykorystannia maina naplavnoho mostu NZhM-56 zvazhaiuchy na vyklyky viiskovoho sohodennia. Mosty ta tuneli: teoriia, doslidzhennia, praktyka, 22, 27-32. (in Ukrainian)

Dorohy vs viina: yak «Ukravtodor» vidnovliuie zruinovani mosty ta URL: https://mind.ua/openmind/20250188-dorogi-vs-vijna-yak-ukravtodor-vidnovlyue-zrujnovani-mosti-ta-dorogi (in Ukrainian)

Zvit (2023). Zvit pro priami zbytky infrastruktury vid ruinuvan vnaslidok viiskovoi ahresii rosii proty Ukrainy za rik vid pochatku povnomasshtabnoho vtorhnennia (2023). (in Ukrainian)

Tekhnichnyi zvit (2014). Tekhnichnyi zvit za rezultatamy obstezhennia mostu cherez richku Inhulets na a/d 0220409 zahalnoho korystuvannia mistsevoho znachennia Kochubeivka-Davydiv Brid, KM 30+919. (in Ukrainian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-01

Номер

Розділ

Статті