ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ СПОРУД НА ТРАНСПОРТНИХ РОЗВ’ЯЗКАХ В СТИСНУТИХ УМОВАХ
DOI:
https://doi.org/10.15802/bttrp2014/40367Ключові слова:
транспортна розв’язка, пост-напружений залізобетон, прогонова будоваАнотація
Мета. Запропонувати нові підходи в проектуванні транспортних розв’язок в різних рівнях у стиснутих умовах. Результати. Наведено приклади вирішення проектування транспортних розв’язок в різних рівнях в стиснутих умовах. Практична значимість. Запропоновано інженерні рішення з використання світового досвіду проектування транспортних розв’язок у різних рівнях та використання пост-напруженого монолітного бетону в прогонових будовах шляхопроводів складної кофігурації в плані, забезпечення безперервного руху транспорту по транспортному вузлу, зменшення державних капіталовкладень та забезпечення довговічності споруд.Посилання
Heiler, H. Vorspannung intern, extern, mit und ohne Verbund [Text] / H. Heiler, M. Scheibe // Beton und Stahlbetonbau 99. – 2004. – Heft 11. – Р. 877-885.
Ajdukiewicz, А. Konstrukcje z betonu sprężonego [Text] / А. Ajdukiewicz, J. Mames // Stowarzyszenie Produce.ntów Cementu. -Kraków, 2008.
Fidyk, M. Zastosowanie w pełni prefabrykowanych kabli sprężających na przykładzie obiektu WA22A’ w ciągu autostradowej obwodnicy
Wrocławia [Text] / M. Fidyk, C. Sternicki, L. Rymanowski // CZ.II. Wrocławskie Dni MostowePrefabrykacja w mostownictwie, Wrocław 23-24
listopada 2010.
Benaim, R. The Design of Prestressed Concrete. Bridges Concepts and principles [Text] / R. Benaim. – 2007 – 606 p. – ISBN 0-203-96205-2.
Медведєв, К. В. Особливості визначення напруженого стану криволінійної прогонової будови / К. В. Медведєв, М. Г. Мальгін // Вісн. Нац. ун-ту Львів. політехніка. – 2010. – № 664. – С. 104-108.