ОБЗОР ВАРІАНТІВ ПІДСИЛЕННЯ ТА РЕМОНТУ БАЛОК ПРОЇЗНОЇ ЧАСТИНИ ПОВЕРХОВОГО ТИПУ
DOI:
https://doi.org/10.15802/bttrp2014/40427Ключові слова:
проїзна частина, прогонова будова, поздовжня балка, поперечна балка.Анотація
Мета. Виявлення недоліків роботи проїзної частини поверхового типу отриманих при обстеженні прогонових будов. Методика. Для досягнення поставленої мети проведено аналіз підсилення балок поверховоїпроїзної частини Результати. Виявлено недоліки в конструкціях прогонових будов запроектованих ПСК. Наукова новизна. Об’єднані результати досліджень роботи балок проїзної частини поверхового типу
Практична значимість. Досвід досліджень та виправлень недоліків в роботі балок проїзної частини на залізниці можливо використати для сучасного усунення цих проблем.
Посилання
ДБН В.2.3-14:2006. Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проектування [Текст]. – Чинні від 2007-02-01. – Київ : Мін. буд., архіт. та житл.-комун. госп-ва, 2006. – 359 с.
Ефимов, П. П. Проектирование мостов [Текст] / П. П. Ефимов. - Омск, 2006.
Бычковский, Н. Н. Металлические мосты [Текст] / Н. Н. Бычковский, А. Ф. Данковцев. – Саратов, 2005 – 130 с.
Проект Гипротранспуть № 1822. Усиление проезжей части этажного сопряжения [Текст].
Звіт ГНДЛ ШС ДНУЗТ № 603 по науково-дослідній роботі «Визначення вантажопідйомності прогонових будов l=55,0 м на мосту через ріку Південний Буг на 49 км лінії Вапнярка – Христинівка і розробка рекомендацій по підготовці мосту до швидкісного руху поїздів» [Текст].
Звіт ГНДЛ ШС ДНУЗТ № 604 по науково-дослідній роботі «Обстеження і випробування металевої прогонової будови з поверховою проїзною частиною моста 995 км лінії Шевченко – Помічна та розробка рекомендацій по підсиленню балок проїзної частини, в яких виникли і розвиваються тріщини» [Текст].